Saturday Night Gaming

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Saturday Night Gaming

D&D, Magic, Etc..


2 plaatsers

    prerequisites

    Roan
    Roan
    Admin


    Aantal berichten : 650
    Registratiedatum : 18-02-09
    Leeftijd : 41

    prerequisites Empty prerequisites

    Bericht  Roan zo aug 09, 2009 3:50 pm

    damn, had net lange post ben ik offline als ik hem instuur en ben ik hem kwijt


    level adjustment +2 to +5
    no racial hd
    ecl 9
    l00t van lvl 7
    na eerste plotpoint word l00t gewoon gerolled en zo dus neem unusual items en zo
    tenzij je ranks in apraise en profesion merchant of trader hebt zal het komen eraan namelijk moeilijk gaan voorbij charactercreation

    Patrondeity Waukeen
    alignment any, incl clerics
    scores rolled


    Verhaal begint met het vernemen dat een krachtige wizard onlangs gesneuveld is (net als de rest van z´n party dus een spoedige resurrect is onwaarschijnlijk)en dat die dus unable is om zijn l00t in z´n underground mansion(dwarf) te beschermen buiten de standard traps en guardians, plus wat info over waar dat dan zou moeten zijn. Source is somewhat reliable maar te weak en cowardly om er zelf wat mee te doen.

    Characters en hun backstory are free to take the story and fling in sidequests and whatnot as they wish as the rest wil probably be less set in stone as the start of the story, so no fixed tracks that the party has no way of derailing.
    Roan
    Roan
    Admin


    Aantal berichten : 650
    Registratiedatum : 18-02-09
    Leeftijd : 41

    prerequisites Empty Re: prerequisites

    Bericht  Roan zo aug 09, 2009 3:51 pm

    consider item creation feats as there is no timelimit as of yet
    l00t will be rolled and placed as normal
    loki
    loki


    Aantal berichten : 514
    Registratiedatum : 26-06-09

    prerequisites Empty Re: prerequisites

    Bericht  loki ma aug 10, 2009 2:28 pm

    ik raad ook aan dat iemand appraise magic value neemt. Gezien ik niet vertel wat de l00t is die jullie vinden en characters met een identify alleen weten wat het is en kan, niet de preciese waarde en verwacht niet dat de shopkeep lawful good is.

    Gesponsorde inhoud


    prerequisites Empty Re: prerequisites

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 19, 2024 7:11 pm